· Більш регулярна взаємодія з клієнтом за рахунок присутності у його смартфоні;
· Можливість монетизації власної клієнтської бази додатковими сервісами – поповнення рахунку мобільного оператора, сплата комунальних платежів, інтернет провайдерів, придбання страхових полісів, тощо;
· Вбудована функціональність р2р переказів між картками будь-яких банків;
· Наповнення додатку програмами лояльності – відображення поточних акцій, суми накопичених балів, каталогу доступних подарунків.
· Ефективний канал комунікації та маркетингових кампаній через push повідомлення у додатку та отримання індивідуальних звернень та пропозицій від користувачів через форму зворотнього зв’язку у додатку;
· Наповнення додатку сучасними методами оплати – Masterpass, Google Pay, Apple Pay;
· Фасилітація процесу оплати прямо у додатку – авансова купівля пального, оплата на АЗС не виходячи з машини, сканування корзини товарів і оплата одним дотиком, тощо;
· Джерело аналітичної інформації про структуру витрат клієнта, його вподобання та геотаргетинг.